tisdag 10 juli 2012

Datadoktor och semesterfirare går så där ihop!!!

Datorn funkade sååå bra till vi spelade ett spel i datorn och det var dags igen.
Wille slet i timmar med burken och jag hade surat ihop för länge sedan över alla
bra saker som skulle bara försvunnit.
Tack min bästa Wille, Du är så fin!!!

Kanske är det så man känner när allt bara försvinner i ens liv = HEMSKT!!!

Dagen har annars varit lugn och skön. En kort sväng blev det till Slite.


Slites kanske enda staty vacker? Hmmm!!

Roligast i slite var en loppis affär där jag fann mitt nya fina kakfat för 30 kronor.
Trodde knappt att det var sant. Håll med om att det var värt varenda öre.


Slite hamn är långt ifrån så glasig som Visby, här parkerar 2 stora båtar från Sjöförsvaret.
Vad väntar de på här??



Annars så blev det vin och mysig grill med mina älsklingar...



Lika sent som vanligt!! Tur att jag har semester och får sova imorgon bitti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: