måndag 3 september 2012

En piggare En sämre!!!

Solens strålar kom tillbaka till Uttran efter lunch. När syster och jag var små och halv skrotiga så delade vi ofta en halvliters glass rakt av och käkade. Kanske var det glass knepet som fick mig piggare på efter middagen.



Tilda bus fia hittade på ett riktigt knas bus idag. När jag var på toaletten och skulle torka mig kändes pappret konstigt. På toapappret hade bus Fia satt fast en Sigge brosch. Gissa om hon skrattade när jag kom ut med pappret och hon blev påkommen......


Annars så blev det föräldramöte i Tildas klass. Gick hem och pratade med bästa Jenny Wagenborg om dit och dat.
Väl hemma mötes jag av 3 sötisar i soffan. Varför glömmer jag alltid att Marcels feber kommer tillbaka med besked efter en ganska snäll feber dag? På kvällen var febern över 39,1.

Hyper IgD ställer till med sååå mycket tråkigheter för Marre. Snälla Hudar var lite snäll med min lill prins....

Natti Natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: