fredag 26 oktober 2012

Jag såg ett Spöke...............

Jag gav mig ut för att promenera och  gå till Solbo för att hämta ett paket som kommit.
Bestämde mig för att ta med mig stora kameran och leka fotograf, trist väder men idag hade jag lust för att fota. Tyvärr så blev det inget paket denna gång för jag glömde lappen hemma - lite typiskt mig nu för tiden.

Det är lite konstigt vilka saker man ser bara för man hänger kameran runt halsen.

Jag såg ett Spöke...som hängde så fint på väggen hemma hos en familj på min gata i Uttran.
Förlåt Anette!! Men jag kunde inte låta bli att ta en bild på ert underbara spöke.



Vad tycker ni om snön som föll igår kväll? Jag vet inte vad jag tycker. Snö och vinter är så kul men nu ligger det mest hagelbollar kvar på marken. Hösten kunde gärna fått stanna ett tag till så kunde vintern fått ösa på om ett tag...


Akta er för alla spöken!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: