fredag 26 oktober 2012

Min torsdag...................

Min torsdag var en ganska bad dag - fast jag fikade med bästa Sanna och hennes charmtroll Alvin,  hämtade fina paket på posten och kikade på hockeymatch så var magen inte alls på topp idag.

En sak har jag lärt mig eller fattat är jag orolig eller stressad sover jag dåligt och vaknar med magont.
Det galna är bara att jag inte alltid vet vad som stressar upp mig just nu. GALET!!!


Tilda fick en ny super fin mössa från BUSMONSTER. 



Jag ser det snöar, jag ser det snöar..

Jag se det snöar, jag se det snöar, Det var väl roligt, hurra! Nu blir det vinter, nu blir det vinter, Som vi har önskat, hurra! 




 Jag trodde att vänner från Göteborg var lite smått crazy när de skrev på Face book att det snöade men ack vad fel jag hade. När Tilda aoch jag satte oss i bilen igår kväll från Visättra och hockeymatchen snöade det.


Hoppas ni alla får en skön fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: