tisdag 20 november 2012

Nostalgitripp med hockey till dessert!!!

Nostalgitripp till Fruängen med en mycket bra hockeymatch som dessert.
Marcel spelade mot Djurgården borta i Fruängen i U13 serien. Jäklar vad bra de är Flempan gänget!!!
3 - 2 till Djurgården men det borde blivit lika i alla fall.


































Grattis bästa Flempan laget och Tack för underhållningen!!!


Min första alldeles egna lägenhet som jag fick 1993 var i Fruängen. Min lilla mini 1:a var så fin och bra planerad. Där trivdes jag så bra och har många fina minnen därifrån.
Självklart så tog jag en sväng förbi lägenheten för att få en nostalgi kick.
































Det luktade lika i trapphuset nu som då för typ 19 år sedan. En ganska konstig känsla så nära men ändå så långt borta....

Imorgon är en annan dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: