lördag 15 december 2012

Dagens tumme och Dagens hjärta!!!

Idag blev det inga bilder alls - vet inte varför men det blev inte så.
Hela förmiddagen fixade jag med all tvätt som är världs trist att hålla
på med. Efter lunch bar det av till Tullinge i snöstorm. Wille och hans lag skulle spela match
och jag skulle sitta i sekretariatet. Gick kanon inga fel vad jag vet och Tullinge vann med 12 - 1.
Härligt!!! och Wille fick göra ett snyggt mål.

Idag börjar jag med en ny sak, Dagens tumme och Dagens hjärta.

DAGENS TUMME!!!

Till Canal Digital som inte kan ta emot tv signal.... så trist även att många har strömavbrott.
Jag var så laddad för att kika på Så mycket bättre. 
GRRRRR!!!

DAGENS HJÄRTA!!!
 
 Får  delas mellan Tilda och svärföräldrarna. Tilda som kämpat i köket och plockat ur och plockat in i diskmaskinen själv. Inte nog med det sate hon igång maskinen på egen and och torkade av bänken och bordet. Det är stort när man är 6 år gammal.

Svärisarna Barbro och Roland som snällt stod i Tullinges cafe då vår tid egentligen skulle krockat med Roberts jobb och Marcels innebandy match.Trots att Marre inte spelade för han varit sjuk stod de där. Det är stort - jag är så tacksam för den hjälpen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: