onsdag 12 december 2012

Julklappar check, KBT check - Lunch med god fika check!!!

Dagen rullar vidare. Bestämde mig redan innan besöket hos KBT att idag ska jag inte ta slut efter, än så funkar det.

Jag mår så mycket bättre idag och slapp kräkningar - Såååå himla skönt!!!


























Hmm!! Vad ska jag hitta på nu när jag INTE vill städa eller vika tvätt???

Tilda blev hemringd från skridskorna med skolan för att hon kissat på sig. Hmmm!!!
Tror inte den håller enligt Botkyrka kommun - borde inte pedagogerna ta med extra i sina ryggsäckar om de inte ber barnen om extra i sina väskor.... Ogillar!!!

Jag väntar nyfiken på att se eller höra att en liten flicka sett världens ljus. Har vänner som är på förlossningen idag. Snacka om coolt person nummer 121212....
Lycka Till! Snart är hon i er famn...

En vanlig onsdag rullar vidare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: