söndag 30 december 2012

Målisar, fika och bebissaker!!!

Ännu en dag i MB-hallen med målvaktscamp. Marcel har haft kul och de har fått lära sig massor av riktiga PRO som Marre säger. Men det ser lite ovant ut med hela isen full av målisar.





























Det kommer säkert att bli flera BB Goalie Academy om Marcel får välja.


Tilda och jag åkte en sväng till Skäris för att äta lunch, ta en GO fika och kika på bebissaker.
Vi kommer nämligen att få träffa lilla Molly imorgon och då vill vi förstås ge henne en välkommen till världen paket.



































Tänk att imorgon är det redan nyårsafton ett helt år har redan gått. Personligen tror jag att 2013 kommer att bli mitt år. Jag har stora planer och tänker göra året till mitt år. Fyllt med äventyr och utmaningar samt tid för återhämtning och reflektion.

Sista delen ikväll av "En värld utan slut"!!!
Vi hörs alla finisar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: