tisdag 1 januari 2013

Årets sista dag 2012!!!

Tänk vad fort ett år går. Igår var det redan nyårsafton igen. 2012:s firande blev hemma hos oss med Jalle och Irre och alla tjejerna. Vi fick träffa deras 19 dagar gamla Molly som var söt som socker och så snäll.
Varför glömmer man alltid bort att de är så små???

























































Raketer och fyrverkerier hör ju nyår till och är vackra MEN!!! att det inte händer flera olyckor är bra men konstigt. En av våra grannar släppte en risballong som fastnade i våra buskar och brann.
Tänk om det inte varit snö och kallt!!!

Avstånd och raket vett borde kanske vara en kurs för de som ska skjuta. Jag fattar inte hur halvfulla gubbar, män och ofta killar törs och blir så omdömelse lösa för att bara få panga och skjuta lite.
Hos mig står skjutarna typ 2 - 3 meter från sina raketer när de åker iväg = Helt Galet!!!

























































































Gott Nytt År alla fina!!!

Hoppas att ni följer med mig 2013.
Jag tackar för alla tittar ni gjort här hos mig på 
Kamillas Kamera!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: