lördag 5 januari 2013

Hockey, Vålberg och en massa mål!!!

Tilda och jag mår bara bra i Karlstad även om det varit en mycket stökig natt med galna hockey barn på hotellet. Flempan har spelat sååå bra med 3 vinster av 3 möjliga och en massa mål.



Jag som glömde ladda mobilen fick hitta de mest knasiga ställen för att låta min  Iphone få lite mat.
Så som en enda halvt övermålad kontakt i spelargången.

Tilda har lekt och busat med Sofia hela dagen. På 12 timmar har de gjort allt som man med vissa vänner inte hinner med på 12 år.


På kvällen åt vi mat på en klubb med Flempan gänget vilket var såå trevligt.
Tilda och Sofia hängde på discot med 23års gräns med både mig och Annelie.
Så söta som socker har de varit hela dagen - skönt att de kommer att få vara tillsammans några dagar till.


Trodde knappt att det var sant när jag såg loggan som sponsor till Nor Ik.


För ungefär 15 år sedan arbetade jag som webbdesigner och webbmaster och gjorde då Rubbers hemsida, katalog osv. När jag såg loggan från läktaren trodde jag knappt det var sant.
Gamla Rubber!!!



Älskade sötnosar!!! Nu säger jag sov gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: