onsdag 16 januari 2013

Kamilla på Rosendal!!!

Hej på er Sötnosar!!!

Hoppas er onsdag varit bra. Min onsdag har tillbringats mycket framför dator för att skriva om kartong.

Tilda och hennes BFF Ellen skulle skjutsas till gympan. Därefter hamnade jag hos polisen i Flempan...


Lugn mina vänner!!! Marcel behövde snabbt ett nytt pass inför sin Norge resa med hockeylaget.

För ovanlighetens skull gick det super snabbt, kanske beroende på att det är januari.
Där efter hem till Solbo för att handla, sedan hem packa in. Tillbaka till Flempan för att hämta Marre som åkt på bandy isen medan Robert stod i cafet. Därefter till Eklidshallen och hämta hem 2 trötta gymnaster.
Hem och mysa!!!

Nya Nailsen!!!

Jag är helnöjd!!!

Dagens fråga???
Jag köpte tuggummi till mig med eukalyptos smak på Ica idag. Frågan är hur starka de får vara egentligen. Jag tyckte det kändes som hela näsan blåste bort när jag andades genom  snoken.
Så akta er för detta gummi!!!



Vad jag bara gillar Mia Skäringer!!! Hennes nya program var ju helt underbart!!!
Tack snälla för god underhållning. Firade till det extra med lita god cider!!!




Morsning Korsning!!!
Ses i morgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: