fredag 10 januari 2014

Coolare än collast!!!

Hej och Halloj!!!

Hur mår ni?
Själv mår jag lite bättre men tjock i bihålerna, jag håller mina tummar att
det vänder om så jag inte åker på penicillin igen.

Annars tycker jag det är lite skönt att vara tillbaka i vardagen igen.
Barnen på min förskola är underbara alla 27...

Tumba matchen är över.
Marcel som spelade i Tumba innan han började i Flempan har inte själv stått i buren under de matcherna lagen möts, idag var det dags.
Klart att det måste varit lite konstiga känslor när mer än halva laget går i samma klass eller spelar
i Marre´s fotbollslag. Som tur var blev det 2 - 2, ett bra resultat tycker jag när ingen blev förlorare.
Fast egentligen borde kanske Flempan vunnit  men men i idrott kan allt hända.
Cricke i Tumba målet var grym - Heja Cricke!!!
Tumba hjärtat kommer alltid finnas kvar så jag är glad åt att det blev som det blev.....



Semlor till fredags mys!!!
Hur kan de vara sååå himla goda?
Jag är och har alltid älskat semlor, när jag var barn önskade jag mig inte tårta på sängen utan alltid semlor på min födelsedag i februari.



Coolare än collast!!!
Titta vad jag fick nys om idag. Coola Brandsläckare, som jag bara dog av!
Eldvakt som säljer dem har flera coola motiv men för mig var det inte svårt att välja.
Klicka in på Eldvakt och se om du hittar någon fräckare än den jag valde.


Mina blå börjar bli trötta och behöver vila lika mycket som hela jag.

Ses imorgon!!!

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: