fredag 17 januari 2014

Eldvakten har kommit!!!

Hej!

Då var det redan fredag igen, vad fort de går veckorna.
De bara rusar förbi. Fredag 2 idag vilket betyder min lediga fredag.
Jag som hade stora planer för min lediga dag vilket blev = 0 av.

Tilda och Wille var fortfarande hemma idag men feberfria imorse så imorgon borde de vara på banan igen.

Eldvakten är här.
Herre min tid, vad cool den är.
Så nöjd....


Ska hitta bästa platsen till min vakt imorgon.

Dagens blomma går till:

Roland som tog sig tid att fixa batteriet i stora bilen när jag glömt stolsdynans laddare kvar.
Tack snälla för hjälpen!!!

 

 Finns det något vårligare än tulpaner så här i vintertider?
De ger mig extra energi när våren känns långt borta.

Tantvarning eller fräscht?
Vet inte hur länge har tyckt att scarfes varit så snyggt och fräscht på andra medan jag bara känt mig som tant. Men nu har jag blivit påverkad och impad av favoritbloggare så nu håller jag mina tummar att jag känner mig vårlig och fräsch och inte som en tant.



Type it out!!!
Om allt vore så enkelt då hade vi säkert inte haft så mycket att klura och snacka goja om hela dagarna.
Ibland skulle jag sååå gärna vilja vara en liten lus så jag kunde höra och se vad som sker mellan människor som jag inte förstår mig på.
Där kom den igen min förtjusning till beteendepsykologin.
Har alltid varit något som intresserat mig enormt mycket.

Men jag nöjer mig allt med att bara vara lilla jag lärare i förskola fklass och ateljerista.


Åhhh!!! Nu behöver jag gosa min kudde.
Natti Natti!!!

Sov Gott alla Finisar!!!

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: