tisdag 14 januari 2014

Fullfart hela dagen!!!

Hej på er!!!

Känner mig riktigt sliten idag.
Fullfart hela dagen med mycket stress som tagit ut sin rätt på lilla mig.

Jag hann precis komma in springandes till  Monika innan det var min tur att fixa nya fina naglar.
Denna gången är det återigen nytänk vad gäller naglar....
Hel coola och jag är sååå nöjd.


Detta var lite av inspirationen men det säger inte så mycket. Visar dem imorgon!!!

Tilda lekte och busade med sina fina vän E men när de sprang in på gympan ramlade T in så flaskor och burkar flög och blev ledsen. Allt slutade med att Tilda fick åka med hem och slumrade på soffan dock utan feber vet inte kan vara något på G.
Wille kände sig även han hängig när kan kom från träningen nu.
Håller tummarna att det vänder om med lite sömn i kropparna.


Äventyrs drömmande.
Jag har suttit och kikat och drömt om flera spännande äventyr och resor som jag mer än gärna skulle vilja uppleva 2014.
Se så kom nu och knacka på med stor vinsten till mig!!!



Dröm sött!!!

Natti Natti!!!

Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: