lördag 25 januari 2014

Glider fortfarande runt!!!

Hej Hopp!!!

Lördag redan - varför går tiden så snabbt på helgerna för?
När den ibland på vardagarna bara sniglar sig fram.....

Min lördag bjöd på sovmorgon vilket verkligen behövdes för mitt lilla mig.
Där efter blev det Team Sportia Hagsätra efter lunch för att hämta Marcels nya klubbor
och fylla på med underställ vilket kommer att behövas när laget åker till Stavanger på torsdag.

När hockeykillarna var lämnade i Visättra åkte Tilda och jag till Huddinge centrum.
Jag hittade mina nya älsklingar på Intersport, rosa och vårliga.


Lite små saker blev det allt. Skorna är super sköna och jag glider fortfarande runt här hemma i mina sköna skor!!!
Medan spelarna tränade myste Tilda och jag med den övriga Flempan familjen i cafet och fikade och myste.



Hur kan man välja att fika i Flempans cafe före en Gooo Fika i Huddinge?
Så tänkte Tilda och så blev det.
Imorgon bär det av strax efter 7:00 för borta match för Marcel mot Järna.
Hiskligt tidigt tycker jag allt...



Natti Natti!!!
 
Ses en annan dag!!!
 
Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: