torsdag 16 januari 2014

Goda vänliga människa!!!

Hej alla Sötnosar!!!

Idag är en hemma dag, igår blev jag hemringd - Tilda var hängig och små febrig.
Tror inte hon är så sjuk blir nog att hon går till skolan imorgon igen.

Tanten - jag börjar bli gammal och vimsig eller glömsk heter det visst.
Jag stressad som jag var glömde mitt bankkort i parkeringsautomaten
i Storvreten i tisdags när jag skulle fixa nya naglar hos Monika.
Inte märkte jag det förrän jag stod med Tilda på Solbo efter hemringningen för att handla
lite god fika till oss.
Tur för mig att det fanns lite småpengar i plånkan.

Så nu är jag utan kort tills mitten av nästa vecka tidigast - måste erkänna att jag känner mig lite handikappad.

Goda vänliga människor växer inte på träd.
Blev uppringd av en äldre man som hade hittat mitt kort idag vid lunchtid i automaten i Storvreten.
Tänk om han hittat det lite tidigare då hade jag inte haft allt detta knas med att spärra kort, gå igenom köp och letande framför allt.
Men nu hade jag redan spärrat och beställt nytt så kortet klippte mannen så snällt sönder med mig kvar i luren och lade i olika påsar för min säkerhet.
Tack du snälla man!

Gårdagens uppmuntran till lilla mig själv.
Mina Chanel saker låg redan i lådan när jag kom hem.
Sånt gillar jag med snabba leveranser.



Min lur har blivit så himla fin, snyggt med vitt och vitt. Hoppas bara att jag inte tappar den i snön för då lär det vara kört nu när vi äntligen har snö.

Naglarna.
Tilda har tagit bild på mina nya. Så himla fina!!! Tack Monica!!!



Jag är så sjukt sugen på choklad eller cheesecake.
Finns det någon som har en bit över???

Puss Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: