måndag 13 januari 2014

I swear on my!!!

Hej Måndag!!!

Nu är nästan måndagen redan över och snabbt gick den verkligen.
En ganska bra måndag fylld med både jobb, god fika, skola, skjutsningar, handling,
mys stund, hämta paket och shopping.

Lyxade till det på lunchen med promis och gott kaffe från fiket i Salems centrum.


After Eight får jag äta godis - kan ju inte låta bli när det till och med står after eight.


Så mycket enklare det blev med lite god choklad när sista uppgiften / feedbacken på kursen jag läst
skulle skrivas. Tack E för chokladen!!!

Hittade äntligen ett nytt skal till min mobil - kräsen som jag är.
Självklart så om jag nu ska promenera på luncherna måste jag införskaffa mig en cool mugg.
Sååå nöjd!!! Skalet hittar ni här och muggen finns här.



Barnen sover, R är i Skåne på jobb och jag tänker lyxa lite till med ett glas rött.
Tilda mår bra idag - Tack alla snälla för alla hälsningar till henne!!!

Sov Gott!!!

Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: