onsdag 22 januari 2014

Riktigt klumpig idag!!!

Hallo på er!!!

Jag har inte glömt er men mina 2 senaste dagar har varit riktigt intensiva på jobbet.
Mycket på jobbet blandat med alldeles för lite sömn har  blivit så slut körd att bloggen fått kliva
åt sidan.

Snö och is lekar ut på eftermiddagarna har varit så kul. Vi har testat och haft super kul.


Aj i mitt finger.
Jag var riktigt klumpig idag när jag skulle byta back med glas i matsalen på jobbet.
Ni vet diskbackar - rakt in mellan spjälerna tryckte jag fingret vilket gjorde sååå ont.
Nu i kväll känns finger toppen öm. Klumpigare klumpigast = Jag.

Lyxade till det med Semla idag igen, inhandlade äntligen mina latex handskar - behöver den på jobbet när jag diskar och återställer i Ateljen.


Soppa och pannkakor stod på menyn i min restaurang idag  och alla gästerna mumsade med god aptit.
Skönt att få lyckas någongång.


Dags för duschen och krypa ner bland mina kuddar.
Tror minsann att de väntar på mig och gjort det en stund.

Kramis på er alla!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: