söndag 26 januari 2014

Vi hejar på Jesus!!!

Halloj!!!

Hiskligt tidigt upp idag för att åka till Järna med Marcel.
Borta match för Flempan mot Järna - en riktigt bra match 4 - 0 till Flempan.
Bra spelat Flempan!!!

Nästa grej blev att hämta hem Tilda från gympan.
Mikrotruppen har blivit riktigt duktiga fast de är kackelhönor hela bunten.
Heja på tjejer!!!


Hem och snabb lunch blev det innan det var dags för nästa grej.
Genrep av musikalen Jesus Christ Superstar med Tilda.
Jag trodde den skulle vara i läskigaste laget för Tilda men hon var fashinerad
och gillade den lika mycket som jag.
Ola Salo var fantastisk som Jesus.
Tilda har blivit frälst och tänker heja på Jesus hela livet.... Gullungen!!!
Ikväll ska vi leta fram barnens bibel och läsa innan det är dags att sova.




Blä!!!
Har känt mig konstig i magen hela dagen nu har det övergått i illamående.
Håller alla mina tår att det blir bättre med lite kamomill the som lugnar magen.
Vill inte, kan inte bli krasslig!!!





Önskar alla en härlig söndagskväll för det tänker jag ta mig en super skön en...

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: