onsdag 12 februari 2014

- Ah! Du passar barn......

Hej!

Hur mår ni där ute?
Själv har jag varit tillbaka på vårdcentralen med min fot enligt läkaren var den
värre än när jag var där sist.
Hallo!!! Varför tror du lilla doktorn att jag kom tillbaka?
Det togs en massa prover för att utesluta infektion i kroppen därefter skickades jag till
Medicinsk Röntgen i Skärholmen och remiss till ortopeden skrevs.

Denna lilla doktor har liksom ingen koll.
- Vad jobbar du?
- På förskola vilket är ett rörligt yrke.
- Då kan du sitta och lära och jobba mycket med datorn vet du.
-Jag jobbar på förskola med barn.
- Du kan sitta med dator.
- Men jag jobbar på DAGIS med små barn.
- Ah! Du passar barn, då måste du vara hemma lite och vila din fot nu.

GRRRRR!!!!!!


Festade till det med god hämtlunch och semla i soffan framför OS med stora hjärtat....

Ikväll ska vi heja på Sverige och kika på hockeyn. Heja Heja!!!

Jag behöver lite solsken i livet - hoppas min spelrad på hästarna ikväll slår in!!!

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: