torsdag 27 februari 2014

Ändrade planer!!!

Hej Hopp!!!

Hoppas att ni mår prima.
Jag mår bra lite ont i halsen men men sånt är livet när
man arbetar med människor.
Det var en skön ledig dag igår jag gjorde nog inte mycket vettigt.

Småland och Växjö till helgen.
Willes innebandylag har tagit sig till SM final slutspelet som 1 av 8 bästa lag i Sverige.
Stort Grattis FBI!!!
I veckan blev Wille inkallad att ta en spelares plats som fått förhinder,
vilket innebär lite ändrade planer.
Tur för oss att min bror bor i Växjö och vi kan låna hans lägenhet för annars hade
vi haft svårt att hitta någonstans att sova.
Tack Rulle!!!




Så nöjd!!!
Finare än finast, visst är det oftast de små detaljerna som gör DET!
Så tycker jag ofta att det är både med inredning och mode, att det är det där lilla
som ofta gör det lilla extra.


Mera kärlek måste bara göra själen gott, eller?


Idag måste det bli en fixardag som vi åker mot Småland imorgon.
Tänker bara ta en kopp kaffe till.....

Nu önskar jag er en toppen dag!!!

Vi hörs snart!!!

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: