torsdag 13 februari 2014

Dagens Goda Gärning!!!

Godkväll Godkväll!!!

Jag väntar och väntar - Revenge börjar senare ikväll på grund av OS.
Självklart blev det tid framför dumburken igen.

Måste bara visa er mina nya fina naglar.
Jag är så nöjd - tur jag har som gör naglar hos bästa Monika.
Vad tycker ni?


Shopping galning som jag är fick jag en massa pengar att leka med i födelsedagspresent.
Vill nu visa er en av mina fina presenter en Malene Birger väska som jag tycker så mycket om.
Min kommer ifrån Bootz och finns här.
 

Alla Hjärtans Dag!!!
Firar ni den dagen?
Stora hjärtat är inte hemma imorgon så han fick blommor idag men vi får väl ta igen den dagen annan dag.


Barnen brukar oftast få en lite sak men i år har jag tänkt till känns det som.
Självklart kommer de få godis och choklad och en massa kramar och pussar.
Men i år skänker jag deras paket till Unisef och Världens Barn.
Hoppas nu bara att mina små kan förstå att lära sig att hjälpa de svagaste i våra samhällen.


Natti Natti!!!

Ses imorgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: