måndag 3 februari 2014

Fotskräll och Längtan!!!

Hejsan!

Då var det redan måndag igen och ytterligare en hemma dag med Tilda.
Febern och förkylningen vill inte ge sig. 
Kanske blir det en tur till kvällsmottagningen om febern inte går neråt i eftermiddag.
Inte varje dag man besöker vårdcentralen 2 ggr i olika ärenden.
Första besöket blir med min fot som länge spökat när jag haft trånga skor eller kört bil lite för länge.
Men sedan förra vecka börjar den göra ont om jag kör bil bara till Tullinge.
Foten ser lite fel formad ut med värsta knölen.

Blunda nu ni som inte vågar se för här kommer årets FOTSKRÄLL!!


Äntligen!!!
Ikväll får vi äntligen hämta hem våra hjältar från Norge.
Herre Gud!!! Vad jag längtat efter min lilla målis.

När reglerna sa att de 2 bästa klart bästa lagen i turneringen inte kunde få mötas i final vann de allt som reglerna gav dem tillåtelse att göra. GULD och BRONS.
Ni är bara BÄST!!!



Tack för alla fina Gratulationer på min lilla födelsedag igår!!!



Ha nu en toppen måndag alla fina !!!

KRAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: