lördag 15 februari 2014

Hur är det möjligt???

Hejsan!!!

Underbara lördag så välkommen du ÄR!!!
Lång härlig sovmorgon följt av en massa hemmafixande och städning.
Så skönt att bara gå och dra lite fix och lite kaffe med OS på tvn.

Hallo!!!
Hur är det möjligt att kunna skida i kapp 30 sekunder någonting och sedan vinna?
Kalla är helt makalös självklart var de 4 tjejer i laget men jag tror inte någon tar mig
i örat om jag säger att det var Kalla som fixade guldet...

Så bra gjort tjejer .- Grattis!!!


Filmtajm i stugan!!!
Vädret bjuder inte alls upp till dans idag så vi hyrde film efter vi lämnat Marcel på träning.
En till Tilda, en till Wille och en till Marre.Moodyssons filmer brukar vara bra så den tänker jag se med Wille och Marcels film ska handla om hockeymålvakteri delvis så även Lillprins får nog sällskap vid filmen.



Slutspelsstart för Flempan Lag 2.
Matchen börjar efter Marres träning så den måste jag självklart se och Heja fram Flempan vidare i slutspelet.
Heja Heja Flempan!!!


Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: