torsdag 13 februari 2014

Laddat mina batterier både i fot och själ!!!

Halloj!!!

Snart är min torsdag över vilket blev en ganska händelse rik och rolig dag.
Idag har min onda fot fått vila sig mycket utan skor och en massa spring.
Tror det var det den behövde för jag kan vicka på stortån nu ikväll.

Idag blev det lunch på Zetas Handelsträdgård med stora hjärtat.
Zetas är nästan lite magiskt med så vackra miljöer och ting att titta på överallt.


Zetas serverar Afternoon Tea på söndags eftermiddagarna vilket kan bokas via hemsidan.
Jag är riktigt sugen på att gå dit och bara mysa med en vän eller hjärtat.
Bilden är lånad från Zetas men visst ser det smarrigt ut?


Nya naglar.
Besök hos Monika för att fixa nya naglar.
Denna gången hade jag en plan vilken blev så bra. Jag blev helnöjd.
Men imorgon får ni se dem...
De gula på bilden blev jag så förtjust i att det kanske blir det något åt gult nästa gång.


Lite hockey såklart!!!
Idag blev det lite hockey i Visättra, match mellan Flempan och Farsta.
Flempan vann såklart... denna gången med 6-2.


Snart blir det bästa myset framför tv.n Revenge.
Jag är nog ett av seriens största fans.

Puss och Kram!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: