lördag 1 februari 2014

Önskelistan klar!!!

Godkväll!!!

Har ni överlevt årets mello?
Hjälp! Hur tänkte de nu Björkman och gänget när programledarnas tafatta försök att
leverera ett humorprogram ramlar magplask.
Vid visa tillfällen blev det nästan pinsamt.
BUUUU!!
Nya sökande till tjänsterna kan lämna sina ansökningar till mig så lovar jag lämna över den
till Björkman personligen.
GRRR!!!

Hmmm!!!
Nu till låtarna - hade ni några favoriter?
Vi hejade på Yohio alla 3, jag även på Helena och Tilda även på Elisa.

Hemmagjorda pizzor till middag.
Bra val Wille för vi hade både kul och de blev goda.




Önskelistan!!!

Nu vet jag på riktigt vad som står på min önskelista.
Anine Bing gör så skit snygga plagg och ting.
Har förälskat mig i en skepparkavaj mycket lik en av de jag hade under min Coopar Tid.
Kärlek!!!


Gillar även denna ring i roseguld massor.



Tänk vad åren går känner mig inte en dag äldre än 33 för att vara realist.

Men vad fel jag kände mig. Vem vet jag kanske får en tidsmaskin i paketen...

Sov Gott sötisar!!!

Kram KRAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: