torsdag 20 februari 2014

Tillbaka från igår!!!

Hej!

Här kommer inlägget från igår som jag aldrig orkade varken skriva eller skicka ut.

Vissa dagar är så fulla med händelser och saker att jag nästan bara .....

Well Well!!!
Det är smått galet att man flera dagar i veckan
Man får springa ifrån jobbet för att parkera om bilen eller betala mera avgift.
 Grr!!!


Grattis till vår ELLA - Tilda heter så i ett av sina andra namn.
Firades med småpaket och tårta.


Slutspelsmatch SDE mot Flempan 1.
En mycket spännande och intensiv match med Marcel i ena målet och Bjurling kompisen i andra.
Tråkigt nog föll Flempan mot ett hetare och mer sammanspelat lag.
Min Marre gjorde allt han kunde men laget SDE  bättre.
Så mitt favolag nästan gång är det er tur.
Flempan är bästa laget för mig i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: