torsdag 27 februari 2014

Vackraste - Äckligheter - Tristaste!!!

Hej!

Så var vi hemma igen efter alla måsten idag.
Några stopp var ljuvliga så som att strosa runt på Plantagen.
Tror att jag fått tillbaka min förkärlek till orkider.
Denna gången blev det bara vita violer och engelska vita pelagoner,
men nästa gång om jag återigen hamnar en långstund vid dessa underbara
blommor kommer jag slå till.

Dagens vackraste...



Dagens äckligheter....

Jag skulle hämta Tildas bilstol från garaget när jag upptäckte vad Robert och jag tror
är en liten mus eller råtta som ätit på dynan till kompisbilkudden.
Så äckligt.....
Men nu ni äckelpäckliga odjur ska ni bort..... döda medel för flera hundra kronor....




Dagens tristaste....

Marcel börjar bli sjuk i Hyper IGD igen.
Men så här länge som han fick vara frisk denna gång har nog nästan aldrig hänt.
Hoppas den inte blir så stark denna gången....

Dags att sätta fart på mig igen....

Kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: