lördag 22 februari 2014

Vet inte vad!!!

Hej Lördag!!!

Sovmorgon var skönt men inte att vakna med illamående och ont i magen.
För att vara på säkra sidan blev det inget kalas för Anneli min svägerska som fyllt år.
På eftermiddagen kom istället världens huvudvärk.
Vet inte vad som hände med mig idag....
Vet inte heller hur många alvedon och ipren som jag fått svälja idag....


 HM bjöd på shopping i Huddinge medan Marcel tränade.
Jag hade varit riktigt duktig i år och fick 1200 kr att handla för.
Med lite rabattkuponger blev slutsumman från 1398 - 863kr.
Härligt!!!

Shopping är lika med fika.
För mig blev det bara dagens första kaffe med smootie.
Vet inte om smootisen var så god för efter den försvann illamåendet
och huvudvärken tog vid istället.



Ljusdrottningen tänder varje kväll hemma hos oss.
Ljus är så avkopplande och ger i allafall mig ett lugn och frid.



Dags för Mello igen. Tilda har redan bestämt att hon ska ge Anton Ewald sin röst.
Själv tycker jag att Bengtzing är cool och alltid haft glada och roliga låtar.
Jag håller min ena tumme för henne.

Lördagskärlek till er alla från mig!!!



Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: