söndag 9 mars 2014

Bjöd upp till dans!!!

Hej på er!

Jag tittar bara in som hastigast för idag blev det så mycket annat.
Tilda hade kompis med sig hem efter gympan idag.

Marcel stod äntligen på benen idag så det blev en tur för att shoppa
vår skor och jacka till honom. Tror att han blev ganska nöjd
fast shopping inte är hans favorit syssla.

Solen bjöd upp till dans hela dagen.
Hur ljuvligt inte det säg?
Fast jag såg argare än argast ut... men det var jag inte alls.....



Liten kaka till eftermiddagskaffet hann vi också med.
Kärleksmums med alla möjliga sorters strössel då allt sjöng på
sista versen i skåpen.
Goda blev de trots allt.


Tilda kan läsa på riktigt nu!
Varje kväll vill hon ligga i sängen och läsa sina riktiga böcker.
Minns att jag själv läste och läste när jag var liten.
Underbart!!!



Nu dags för söndagsfilmen.

Kram Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: