fredag 28 mars 2014

Bjud nu på er bästa sida!!!

Hello Sunshines!!!

Solen strålar här i min del av Sverige.
Skönt att vakna utan magont idag.
Så jag snörade på mig mina Neon Nike och tog en långpromis.
Helt underbart i det vackra vädret så nu känner jag mig så nöjd.

Belöningen blev kaffe i solen lite fint från The Jewelry.


 Det ska bli så kul att se örongodisarna - jag tror de kommer passa för de ser så mycket sommar ut.

Mot Västerås i eftermiddag för hockeycup och att mysa in våren med mina fina.
Snälla Västerås bjud nu på er bästa sida med sol, värme och bra hockey.

Här bor vi nog bra, bara vi inte får svindel för huga huga vad högt det är First Hotel Plaza i Västerås.



Ha det bra i solen!!!

Ut och Njut för det tänker jag göra nu!!!

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: