torsdag 27 mars 2014

Dagens Jag!!!

Tjenare!!!

Alla fina där ute, hoppas att er torsdag varit så där bra som bara torsdagar kan vara.
Min har varit ganska lugn trots att magen och orken inte med är som jag vill men men.
Jag försöker verkligen att andas och ta det lugnt.
Solen sken och värmde upp hela Uttran idag.
Så underbart!!!


Hämtade hem några paket som kommit. Jag blir som barn på nytt när mina paket kommer.
Fullständig lycka för det mesta.


Dagens Glossybox var mer än okej vilket jag tycker var extra kul för de senaste har inte varit så kul tycker jag. Mina nya smyckesträd var riktigt fina. Det ska bli spännande att se hur se funkar med smycken på.

Dagens promis gick så lätt idag kanske för att håret fick bli nyklippt på förmiddagen.
Mest för att solen sken, bra musik i öronen och självklart med gladskorna på fötterna.


Självklart så blev det lite häng i Visättra Ishall. Imorgon bär det av till Västerås på hockeycup med bästa barnen. Robert åker på killresa till Munchen över helgen.


Dags att skynda mig till soffan för att dejta Berg och Meltzer.

Må så gott i stugorna!!!

Kram Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: