tisdag 25 mars 2014

Dags för Må Bra Tider!!!

Halloj!!!

Nyss hemkommen efter att lämnat 2 stora tjejer på gympan.
Det verkar vara slut på den tiden då jag fick följa med in och lämna dem.
Gullungar!!!


Jag behöver verkligen en paus för att hämta tillbaka mig igen.
Hoppas verkligen att jag vet hur man gör för jag har ingen lust att stirra ut
genom fönstret hela dagarna.

Köpte med mig nya rosor hem idag denna gången blev de orangea.
Lite otippat men de var riktigt fina faktiskt!!
Nya blommor gör mig så glad nästan lika glad som jag blir av mina Neon Nike.
Mina Nikisar kommer från Stadium  men de finns även hos Sarenza om ni också vill ha gladskor.


Dags för nya Må Bra tider - nu ska jag verkligen ta hand om mig kanske kommer jag inte lyckas
tappa 10 kilo. Men jag tänker tanka mig med 10 kilo energi igen.

Hoppas nu att även ni tänker tanka energi ikväll!!!

Puss och Kram Skumbanan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: