lördag 22 mars 2014

Firat Lördag!!!

Hej på er alla Lördagsfirare!!!

Ljuset och solen har äntligen hittat tillbaka igen, skönt.
Min lördag har jag firat med en massa saker.
Som alltid nu för tiden vaknar jag långt före klockan och
det ÄR för tidigt....


Strax efter 10 lämnade jag av Marcel och Lucas för målisträning i Visättra.
Därefter blev det Tumba centrum för lite ärenden och fixande.
Tilda och jag tog en snabb fika på Spaaks innan Konståkningsshowen började.


 
Min super lyckliga tjej köpte sin första Victoria Secret Body Splash.
Tilda hade svårt att välja men blev så nöjd och stolt.
De måste vara super populära bland Tumbas småtjejer för när vi
var där stod 4 andra tjejer i kö för att också shoppa Body Splashisar.
 
 
Tävla är alltid kul idag tävlades om pärlhalsband i Guldsmedsaffären.
Gissa antalet pärlor i burken...
Hoppas vinsten går till mig för jag vet inte om vinsten går hem hos en 7 årig tjej....


Madagaskar på IS med bästa Sofia var jättebra och fin.
Tack Sofia för att vi fick komma.



Nästa stopp blev Tullinge Hallen och match mellan FBI och Älvsjö AIK.
Tullinge kämpade och slet men denna gången vann Älvsjö.
Bra jobbat FBI!!!

Till slut åkte vi åter till Visättra för att hämta hem Lillprins.
Nu har jag nästan somnat flera gånger här i soffan.
Hur trött kan man bli?
Ikväll behöver inte tanten höra någon godnatt saga och inga visor heller, ikväll somnar jag ovaggad.

Ha nu en bra lördag!!!

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: