torsdag 6 mars 2014

För första gången!!!

Hej på er!!!

För första gången har Tilda gått själv tillsammans med kompis som bor i närheten till skolan.
Oj oj oj! vad hon blev stor snabbt min lilla lilla flicka med de vakna ögonen.
Som tur är får jag hämta henne i eftermiddag från fritids.
Love you Liten!!!
 










För första gången detta året har jag suttit ute i solen och druckit kaffe.
Hur ljuvligt var inte det? Äntligen har våren knackat på hos oss.




För första gången på riktigt ogillar jag Hyper IGD super mycket.
Lillprins blev sent om sido inkallad till hockeycup i helgen långt borta i Vänersborg då de andra målisarna tackat nej. Så gärna hade han velat åka och göra det han gillar mest av allt.
Men denna gången gick inte det när febern fortfarande är hög och huvudvärken finns kvar.
Stackars Lillprins! jag hade så gärna trollat bort denna knasiga sjuka.
 Så nu får vi heja från datorn på bästa Flempan Laget!!!

Soliga Hälsningar!!!

Ut och Njut!!!

Kramis!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: