tisdag 4 mars 2014

Förkärlek och mums!!!

Hej!!!
 
Hur mår ni?
Här blev det ännu en sjukdag för mig och Marcel.
Sjuklingarna kurerade sig med vila och filmmys, vilket ska
vara bästa medicinen.

Semeldagen idag ni har väl inte glömt bort denna goda dag?
Ni känner säkert redan till min förkärlek till semlor - Älskar dem...


Microtruppen!!!
Tjejerna har blivit så duktiga om 2 veckor är det dags för Tullinge Trupp Cup.
Tilda ska tävla för första gången.
Heja Tullinge!!!



Kosläpp!!!
Idag blev jag påmind om att snart är det dags för kosläpp igen.
Förra året vet jag flera som var och kikade när korna sprang ut på ängarna.
Det lät så mysigt så jag blev avis men nu har jag bokat in oss på kosläpp 4 maj i Huddinge.
Ska bli så kul!!!



Sov Gott och Dröm Sött!!!

Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: