lördag 15 mars 2014

Grattis Till Bronset Microtruppen!!!!

Hej Lördagsfirare!!!

Sitter i soffan och är helt genomfrusen efter att bara gått till och från bilen idag,
men det räckte tydligen.
Herre Gud! Vad det blåser iskalla vindar!
 Inte nog med detta - grannen har en eldningstunna med ett hängande
 lock som smäller i varandra så fort det blåser.
Tunnan står så olägligt till att den väcker mig en gång i timmen.
 Imorgon får jag nog snällt knacka på hans dörr och be honom sätta på locket.

Tröttisen jag körde Marcel på träning tidigt i ottan.
Sedan har dagen rullat på med Gymnastiktävling för Tilda.
Grattis Till Bronset Microtruppen!!!!





Ett hjärta av Guld.
Några har hjärtan med det lilla extra så som Sofia.
Från första stund har Tilda avgudat Sofia.
Idag när Tilda tävlade sin första gympatävling fanns Sofia där på läktaren
med super fin blomma och överraskning till Tilda.

Sofia - Du är BÄST!!!



Tack Sofia!!!

Nytt bedömningssystem i gymnastiken.
Ja visst är det 20 år sedan jag dömde gympa efter de gamla reglementet.
Men inte så illa pinkat när jag från läktaren dömde dem i rätt ordning på alla 8 lagen i Tildas grupp
Okej då jag hade 1:an som 2:a och tvärtom om men det var små marginaler......
Gamla reglementet funkar fortfarande tydligen!!!



Mina killar var riktigt impade av att morsan kunde döma. Inte många saker som jag gör som de blir
imponerade av annars.

Bronstjejen valde pizza till middag på myssättet alltså i kartongen. Hon måste sett på någon film eller
något för så här brukar inte vi äta pizza.
Men bronset firades på Tilda vis.


Nu tänker jag fira lördag med ett glas rött.

Må så gott alla fina!!!

Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: