söndag 30 mars 2014

Hockey, Hästar och Hälsa!!!

Hej på er alla mina Fina!!!

Nu är vi hemkomna från vår Weekend i Västerås.
En weekend som innehöll massor utav "H" saker såsom
Hockey, Hästar, Hotell, Hälsa, Hejande och Hängande.

First Hotel Plaza var riktigt bra med fina rum, snygga miljöer och god frukost.


Västerås bjöd på härliga dagar med massor av sol och värme.
Självklart blev det mycket hängande i ishallen men även ute i solen.


Hockey - denna gången gick det inte hela vägen för mitt Flempan gäng.
Men Marcel fick göra sin första assist vad jag kan minnas i en hockey match.
Grattis Marre!!!


Heja Heja!!!


Lunchade på vad vi trodde skulle vara likvärdigt med Oleary´s men tji fick vi.
Jag hade föreställt mig skivad kyckling grillad kyckling och inte någon äcklig röra
med några få små bitar kyckling.


Tilda och hennes kompisar hängde i ett stall med hästar hela tiden vi var i Rocklunda på hockey.
Nu är det nog dags för att låta Tilda prova på att gå i ridskola.
Hmm var ska vi hitta den tiden?


Dagens hockeymatch slutade i vinst för Flempan - Skönt med vinst i slutet!!!


"Nu får det vara nog"

Alla ni som förstör för alla riktiga fans
som älskar och brinner för sporten och sina lag.

Att ha som mål att bråka och skada supportrar som
sägs heja på andra lag är bara FEL!!!

Lånad bild av Aftonbladet.
Det är att kriga!!!

Dags för söndagsfika med bästa familjen!!!

Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: