måndag 10 mars 2014

Kärleksförklaring som berörde på riktigt!!!

Hej på er!!!

Har ni haft bra måndagar?
Min måndag har varit helt okej.
Skönt att vara tillbaka på jobbet igen.
Barnen är så fantastiska alla 27 - Kram till er alla.

Bästa Kärleksförklaringen!!!
Jag fick världen finaste kärleksbrev av världens finaste och bästa dotter ikväll.
ÄLSKAR DIG ALLT!!!


Nordljuspaketen kom idag.
Jag blev så himla nöjd för mina fina ting.
Super glad!!!
Besök gärna Nordljus ni lär säkert finna något ni gillar!


Dagens vill ha:

Malene Birger har så snygga väskor och smycken.
Egentligen blev jag förtjust i detta underbara halsband redan förra veckan
men det är lite för dyrt för mig just nu.
Så jag får väl drömma vidare och hoppas!!!


Önskar er alla en tok bra måndagskväll!!!

Pussar och Kramar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: