fredag 7 mars 2014

Min dag idag - Kamilla!!!

Godmorgon Fina!!!

Det är fredag idag, hur härligt är inte det?
Denna helgen känns så bra när det inte är en massa måsten hela tiden.
Självklart lite matcher och träningar men annars bara kul med ledighet.

Min dag idag - Camilla / Kamilla i almanackan.
Få klura på vad jag ska fira min dag med för smarrigt.


Dagens  tips blev min namnsdagspresent från Nordljus.
Just nu har de rea på de flesta produkterna från Lycky Lina.
Mina favoriter blev ett halsband med döskallar om ni minns hade jag en riktig crash
på döskallar för ett tag sedan. Jag hittade även fina småringar med vita hjärtan.

Gul slickepott och slev ramlade också ner i korgen.
Tack Kamilla och Grattis!!!
Shopping när den är som bäst när allt med frakt hamnade under 175 kr...
Härligt med rabatter!!!



Jag vill bara önska er alla Fina en underbar fredag innan jag fortsätter med min dag!!!

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: