måndag 3 mars 2014

Prinsessa för en dag!!!!

Hej!!!

Idag har jag varit i kontakt med Liljeholmens Ortopedi, de som ska fixa min Hallux Valgus fot.
Som det ser ut nu blir det operation tidigast i slutet på april.
Först blev jag nästan besviken men det kan ändå vara skönt att det är vår och lättare väder.

Oscars festen.
För mig är det mest spännande att bara få njuta av alla vackra klänningar.
Den ena vackrare än den andra. Glamouuur på högsta nivå!!!





Vackrast av dem alla Lupita Nyongó, tycker jag.
Jag är förtjust i ljusa skira klänningar gärna med smala liv och kjolar.
Prinsessa för en dag - drömma sig bort en liten stund bara.


Prinsessan Kamilla har shoppat upp sina sista födelsedagspengar.
Så mycket fina saker jag fick detta år året. Sista slantarna gick till dessa fin fina saker....
Nöjd prinsessa Kamilla.

Hmmm!!! Tänker ni säkert nu, har inte Kamilla ont i foten?
Jodå, foten knasar sig massor men NÄR foten blir frisk eller en bra dag ska jag vara PRINSESSA.




Lillprins sov nästan 6 timmar i förmiddags. Hyper IGD sjukan har knackat på på riktigt denna gången. Febern är ok men stackarn får så ont i huvudet denna gången.

Skönt att försäkringskassan godkänt förhandsprövning på Lillprins vilket innebär att vi får vabba på honom när han är sjuk.


Magen vill ha lite mat nu.
Kram till er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: