torsdag 6 mars 2014

Rosa bekännelser!!!

Hej Våren!!!

Nu har jag bestämt mig på riktigt. Två saker måste jag verkligen ta tag i vad gäller mig.
Vissa saker går bara lite långsamt.... eller så är det ren lathet och fegeri skulle jag tro.
Men nu idag har jag bestämt mig på allvar... Det det är inte kul att vara ... och ... längre...

Peppade upp mig lite med rosa eftersom solen sken så härligt när jag skulle hämta Tilda.
Färg kan signalera vad man tänker, tycker och känner men bara till en vis del.
Dagens bilder avslöjade vad jag redan klurat på under dagen....



Bekännelse 1 = Börja motionera NU!!!

Bekännelse 2 = Vill inte se arg ut längre.....Alla andra vågar ju både det ena och andra....
                          Jag kommer säkert inte dö..... Dags att spara mina veckopengar.


Vikalbum för bokmärken.

Minns ni dem? En fritdspedagog på Tildas fritid pysslade med sådana idag.
Nu dags för nostalgi trip med bokmärken...

Puss på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: