onsdag 5 mars 2014

Sjukt nöjda både jag och!!!

Halloj!!!
 
Ännu en dag i vilans tecken. Hela förmiddagen kollade jag på film med datorn i knäet.
Så himla smidigt, jag använde mig av SWE Film vilket killarna tipsade mig om.
Lillprins sov hela förmiddagen flera gånger gick jag in och kollade så hon levde.
Först 12:40 slog han upp sina blåa...

Med 2 sjuklingar i stugan är webbshopping bara bäst.
Anaheim vår lilla hamster behövde ny tvättsand och ull vilket man inte får tag på i lilla Tumba.
Så det blev några klick på Zoo.se igår och idag kunde jag redan hämta hem paketen.
Sjukt nöjda både jag och Anaheim...


Tänk om jag hade lite ork så jag orkade ta tag i alla hemma sysslor!!!

Jag får helt enkelt hoppas att morgondagen skänker mig lite mera energi....

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: