tisdag 18 mars 2014

Tji fick jag!!!

Hej Tisdag!

Fast jag trodde att det redan var onsdag tji fick jag.
Tror att jag har något knas virus i kroppen för jag är helt slut.

Kreativ dag!!!
Ena dagen är galnare än den andra i Ateljen.
"Kan man borsta en tavla?"


BUM med Marcel.
Marre och jag besökte hans läkare idag och pratade om ny medicinering.
Hoppas den kommer funka bättre.



Alla mina sötisar är på träningar medan jag sitter helt slut i soffan.
Våra barn har en sak gemensamt och det är att de alltid ska vara så tidiga när de ska iväg.
Gärna sitta påklädd länge innan precis som Tilda som spelade på paddan innan det
var dags att åka.


My Nails!!!
Har helt glömt bort att visa mina nya fina. Monika tog en så fin bild på dem som jag lånar.

 

Nu önskar jag er alla en bra tisdagskväll.
Dags för mig att ta tag i köket.

Må så bäst!!!

Puss Puss!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: