torsdag 6 mars 2014

Väntans tider!!!

Godkväll!!!
 
Jag sitter i soffan med datorn i knäet och väntar.
Mitt stora hjärta tog med sig min nyckelknippa i morse.
R upptäckte först nu i kväll att han fått sig knippan och jag har inte behövt
dem idag så de är inte saknade ännu.
Så jag sitter och väntar på att knippan ska komma hem budad.

Trollkarlen från OZ imorgon med Tilda, kompis E och hennes mamma.
Jag har hört mycket gott om föreställningen. Markolio ska vara helt fantastisk sägs det.
Hur som helst ska det bli kul...



Väntans shopping.
Nelly har skapat väskor som nästan är identiska med originalen från Longchamp.
Super fina för en billig peng i jämförelse med Longchamp väskorna.
Väskor är kul att variera efter kläder och humör. Min favorit är denna i creme färgen.

Oj oj nu kommer nycklarna!!!

Natti Natti!!!

Puss!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: