måndag 17 mars 2014

Vem har beställt detta?

Hej!

Jag har inte alls glömt bort er, jag har bara haft det lite körigt med alla måsten.
Igår var det ytterligare gympa men då med entre tjänstgöring med föräldrar friån Tildas gympagrupp.
Väl hemma blev det ett städ och fixa race innan jag äntligen landade framför Annika Bengtzon.

Vinter igen!!!
Vem har beställt vinter igen. Jag tror knappt att det är sant med all snö.
Måste erkänna att jag sa inte snälla ord i bilen imorse.
Väl på jobbet hade vi super kul och rullade snöklot stora bara den.



Storhandlade med Wille på kvällen och fick med mig helt fantastiska vita rosor hem.
Så fina i sin vas!!



Är gårdagens shoppande av vita toppar resultatet eller straffet lika med snö igen?
Så kändes det i morse men igår kväll betydde dessa vita fina toppar ljus och värme för mig och inte snö och kallt. Hittade dessa fina från NELLY.


Gillar den med långa ärmar mest med ängelvingarna på ryggen.
Undrar om de funkar på riktigt?

Sov Gott alla Sötnosar!!!

Kram Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: