fredag 11 april 2014

Alla har vi våra....!!!

Tjing Tjong!!!
 
Fredagskväll och snart dags för mig att smutta på ett glas rött
men innan dess bara titta in hit en kort stund.

Så skönt att Tilda nu i kväll äntligen börjat äta igen och att febern är på väg 
bort. Imorgon står hon nog på benen igen.

Några kakor blev det när vi hade bakstuga här idag,
Riktig god fika var så smarrigt.


Alla har vi våra måsten, synder och saker vi inte alls gillar med oss själva.
Ett av mina måsten är Proviva med hallon smak både god och jag tror verkligen den är bra för min knasiga mage. En av mina synder får väl bli naglar, att jag inte kan vara utan den lilla lyxen.
Även denna gången blev jag så himla nöjd, Tack bästa Monica!
Mitt självlockiga hår är en av alla saker jag inte är så förtjust i men så är det ju alltid att det man inte själv har önskar man sig själv.


Imorgon fyller stora hjärtat år och jobbar super tidigt så vi får kalasa för honom i morgon kväll.

Det känns lite konstigt för vi brukar alltid komma med tårta på sängen men men vi väl fira lite 

extra på kvällen istället.

Kram Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: