tisdag 8 april 2014

Återblicken!!!

Hej!

Godmorgon på er!
Hoppas ni mår bra.
Igår orkade jag inte med bloggandet men jag
var duktig och lyssnade på mig själv.


Jag gav mig själv en super lång promis säkert bara
för att foten funkade okej idag.
Kände mig så duktig efter 2 timmar ute i  duggregnet.
Väl hemma blev det bok och vila.


Hockey och Fika.
Köerna hem från Björkhagshallen såg inte direkt inbjudande
så Tilda och jag for till Kvarnbergsplan och Alfreds Cafe
mös en stund. Alfreds är ett litet och mysigt cafe nästan med
hemma hos känsla som har fullständiga rättigheter för den som vill ta sig ett glas.
Det var 3:e gången för mig och betyget blir SUPER NICE!




Super kallt i Björkhagshallen märks att jag ställt in mig på vår när jag inte tog varmare kläder.
Tilda däremot höll igång och gympade och gympade.




Detta var gårdagens Återblick! Nu dags för att göra lite tisdag.

Ha nu en super tisdag alla Sötisar!!!

Kram Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: