onsdag 16 april 2014

En bit onsdag i min värld!!!

Hej alla Fina!!!

Vilket underbart väder vi har i Uttran idag!
Strålande solsken och riktig värme till och med.
Lycka!!!

En onsdag med en del fixande som måste göras innan påskhelgen med
allt flängande mellan olika hallar drar igång.
Båda killarna har cuper i helgen som tur är går de i Tumba, Tullinge och i Salems ishall.

Ikea för att byta mattan till Tildas rum till annan färg och ta med ett spegelskåp hem.
Vi hittade även enkla fina påskägg enfärgade på IKEA i 5 olika färger.
Tilda planerade snabbare än snabbast vem som skulle få vilken färg.


Cykla till jobbet?
Kan inte det vara min motion de dagar det funkar???
Jag har ju relativt nära och har inte super farlig väg till och från.
Nu är det andra eller tredje gången jag får reklam om att köpa 3 växlad tantcykel
från Stadium till bra klubb pris.
Måste erkänna att jag är bra sugen på denna fina svarta.


Dags att skjutsa Wille!

Vi hörs vidare - Kramis!!!

1 kommentar:

  1. hej hej jag vill oxo kopa den? vad tycker du om det? tack! min facebook ar el kaouni kaoutar egléus! TACCCK

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: