söndag 13 april 2014

Fjärilar i magen!!!

Halloj!

Mår ni bra alla Sötisar?
Jag mår bra men är ganska trött efter dagens flängande mellan hockeyhallar.
Måste nog även erkänna att jag har lite fjärilar i magen inför morgondagens
besök på Liljeholmens Ortoped i med foten.
Läskigt att inte veta vad de tänker göra med min eländiga fot.


Det blev en tur till Skäris medan Marcel tränade i LW hallen i Sätra.
Tilda och jag gick mest runt och fick lite nya tips om saker och ting.
I Tildas påsar hamnade 2 småtoppar och världens klibbigaste pruttlera.
Den kan inte funkat som de ska för i min värld släpper klibbet när lera
rör sig men inte denna inte.
För min del blev det bara en smootie på Naked Juice Bar en av mina måsten om de finns
i min närhet.



Finaste AIK tårtan såg jag i Ritorps cafe idag hmmm jag får allt gå hem och öva om jag ska
lyckas få till en liknande skapelse till augusti.


Nu tänker vi ta och kura ihop oss i soffan och bara mysa.

Ha en bra söndagskväll Sötisar!!!

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: